آرشیو بهمن ماه 1400

در این بلاگ قصد داریم بهترین متون آموزشیی، خبر ، علمی و پزشکی و... را باز نشر کنیم

نحوه ی کار صرافی غیرمتمرکز چگونه است؟

۹ بازديد

صرافی غیرمتمرکز چیست؟

صرافی غیرمتمرکز یا DEX که مخفف عبارت Decentralized exchange می باشد، یک نهاد مرکزی برای کنترل سرمایه ی کاربران ندارد و سازمان های متمرکز دخالتی بر معاملات انجام شده ندارند؛ این صرافی زمینه ی مناسبی برای انجام معاملات مستقیم و بی واسطه به صورت غیر متمرکز است؛ این نوع صرافی ها برای از بین بردن واسطه ها از بلاک چین و قراردادهای هوشمند استفاده می کنند؛ در صرافی های غیر متمرکز برای انجام معاملات نیازی به واریز ارز به کیف پول صرافی نیست و کاربران می توانند مستقیم از کیف پول خودشان معاملات ارز های دیجیتال را انجام دهند. 

مطالعه مطالب مرتبط : 

       قوانین نگهداری ارز های دیجیتال در ایران 

 

       خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت

انتخاب صرافی های غیرمتمرکز یک انتخاب خوب است؛ چرا؟

اول بخاطر امنیت بالایی ک در این صرافی ها وجود دارد؛ جدی ترین خطراتی که سرمایه کاربران را هدف می گیرد بلوکه شدن و امکان هک و سرقت دارایی های کاربران است؛ اما در صرافی غیرمتمرکز که دارای کد نویسی با نقص پایین هستند این خطرات کمتر دیده می شود؛ دومین دلیل این است که در این صرافی ها دیگر شخص ثالثی بر ارزها مدیریت ندارد و دارایی ها مستقیما از کیف پول فرد معامله کننده برداشت می شود؛ در این صرافی ها دارایی کاربر در دست خودش است و اگر به هر دلیلی اتفاقی برای صرافی بیفتد به سرمایه ی کاربر آسیبی وارد نمی شود؛ علت بعدی که به صرافی های غیرتمرکز ارجحیت میبخشد آن است که این صرافی ها برخلاف صرافی های متمرکز که نیاز به مدارک برای انجام مراحل احراز هویت دارند، به هیچ مدرکی جهت عضویت کاربر در آن نیازی ندارند و برای فعالیت در آن تنها لازم است تا کیف پول را به آن متصل کرد؛ قوانینی وجود دارد که صرافی ها را مجبور می کنند تا به برخی از افراد در موقعیت های محلی مختلف امکانات ندهند؛ مثل ایران که از ارائه ی خدمات صرافی های بزرگی مانند بایننس محروم است؛ صرافی های غیرمتمرکز از این قوانین پیروی نمی‌کنند؛ با همه ی این اوصاف هنوز بیش از ۹۰ درصد معاملات ارزهای دیجیتال توسط صرافی های متمرکز انجام می شود؛ زیرا در صرافی های غیرمتمرکز گاهی مشکلاتی پیش می آید، این صرافی ها هنوز از خیلی از رمزارزها پشتیبانی نکرده اند و انجام تراکنش ها در آن کندتر از صرافی متمرکز است؛ بخاطر همین استقبال کم کاربران از این صرافی ها معامله گران اعتماد کافی به این صرافی ها پیدا نکرده اند؛ اما از سال ۲۰۲۰ انجام معاملات در این صرافی ها بیشتر شده و این امید وجود دارد که سال های آینده این صرافی ها آینده ی روشنی داشته باشند.

[caption id="attachment_3808" align="alignnone" width="1000"]صرافی غیرمتمرکز صرافی غیرمتمرکز[/caption]

صرافی های غیر متمرکز چه مزایا و معایبی را دارا هستند؟

مزایا صرافی غیر متمرکز

  • در صرافی غیرمتمرکز کنترل کامل سرمایه در دستان خود کاربر است.
  • نهاد مرکزی به این صرافی ها نظارت ندارند بنابراین خطر حملات هکر ها بسیار کم می شود.
  • این صرافی ها احتیاجی به احراز هویت ندارند و بدون ارائه ی مدارک شناسایی می توانید در این صرافی ها عضو شوید.

معایب صرافی های غیر متمرکز

  • صرافی غیرمتمرکز به اندازه صرافی های متمرکز مورد پسند کاربران نمی باشد؛ این صرافی ها مناسب افراد مبتدی نیستند و صرافی های متمرکز به کاربران تازه کار که کیف پول های وثیقه ای دارند، تجربه ی بهتری از کاربر بودن را ارائه میدهند؛ اگر در صرافی های غیرمتمرکز رمز عبور خود را فراموش کنید دیگر نمی توانید به سرمایه تان دسترسی پیدا کنید و باید با دارایی تان برای همیشه خداحافظی کنید.
  • صرافی غیرمتمرکز نقدشوندگی و حجم ترید پایین تری از صرافی های متمرکز دارند؛
  • با استفاده از نقدشوندگی می شود به ساده بودن نحوه ی خرید و یا فروش سرمایه با قیمتی منطقی پی برد؛ بازارهایی که نقدشوندگی بالایی دارند، نرخ قیمت پیشنهادی با قیمت مطالبه شده ی نزدیک به همی دارند که این امر نشان می دهد که خریداران و فروشندگان در رقابت تنگاتنگی باهم قرار دارند؛ اما در بازارهایی با نقدشوندگی پایین به سختی می شود کسی را پیدا کرد که نرخ پیشنهادی آن منطقی باشد.
  • هنگامی که در صرافی غیرمتمرکز ترافیک شبکه بالا می رود، نرخ کارمزد آن هم بالا می رود، اما این به معنای آن نیست که همیشه در صرافی غیرمتمرکز نرخ کارمزد بالا باشد.

توجه: معرفی صرافی غیر متمرکز ایرانی

نحوه ی کار صرافی غیرمتمرکز چگونه است؟

این صرافی ها بر روی یک بلاک چین آزاد ساخته می شوند و می توانند قراردادهای هوشمند را اجرا کنند؛ قرارداد هوشمند به نرم افزاری گفته می شود که می تواند با موقعیت های به خصوص یک یا چند دستور خاص را اجرا کنند؛ پیاده سازی این قرارداد بر روی بلاک چین است و نمی شود از آن جلوگیری کرد؛ این بارزترین تفاوت میان قرارداد هوشمند با قرارداد معمولی است؛ در قراردادهای هوشمند به هیچ عنوان کسی نمی تواند از اجرای قرارداد جلوگیری کند.

معرفی ارز دیجیتال کاردانو 

برای انجام تراکنش ها در یک‌ صرافی غیرمتمرکز باید مراحل زیر طی شود؛

ابتدا کاربر کیف پول خود را به صرافی متصل میکند؛ پس از آن نوبت ثبت سفارش خرید و یا فروش است؛ از طرفی دیگر خریدار یا فروشنده ی دیگری سفارشی را که با سفارش خرید و یا فروش یکی باشد را ثبت می‌کند؛ در نهایت سرمایه وارد  قرارداد هوشمند می شود؛ در این قرارداد پس از انجام مبادله مبلغ حاصل از آن به کیف پول خریدار و فروشنده واریز می شود؛ در بعضی از این صرافی ها نیز استخرهای نقدینگی با استفاده از قراردادهای هوشمند ایجاد می شوند؛ در این روش شرکت کنندگان دارایی خود را به صرافی ها میدهند تا صرافی با این دارایی ها بتواند پاسخگوی نیاز معامله گران باشد؛ شرکت کنندگان هم سود خوبی دریافت خواهند کرد.

این مقاله کپی شده از سایت توسان اکس است برای مطالعه کامل مقاله معرفی صرافی غیر متمرکز کلیک کنید.

 

قیمت رمز ارز تتر

۹ بازديد

تتر یکی از ارزهای دیجیتال محبوب است که به دلیل قوانین و هدف‌های متفاوت خود از دیگر ارزهای دیجیتال متامایز شده و طرفداران زیادی را پیدا کرده است. اگر با ارزهای دیجیتال آشنا باشید می‌دانید که تتر یک استیبل کوین است، اصولا استیبل کوین‌ها دارای پشتوانه‌هایی  از قبیل دلار، یورو، طلا و غیر هستند به همین دلیل نوسانات قیمت آن‌ها کم بوده و با توجه به پشتوانه‌های خود تغییر قیمت می‌دهند. با ما همراه باشید تا به صورت جامع‌تر به ارزیابی قیمت تتر بپردازیم.

ارز تتر چیست؟

تتر یکی از ارزهای محبوب مبتنی بر بلاک چین است؛ قیمت این استیبل کوین نسبتا ثابت است ( برابر با یک دلار آمریکا) به معنی این که ارز دیجیتال تتر دچار نوسانات قیمتی نمی‌شود. طبیعتا در کشورهایی که قیمت دلار نوسان دارد، تتر هم هم سو با نوسانات آن دچار تغییر قیمت خواهد شد  به همین دلیل معامله‌گران می‌توانند به کمک آن از نوسانات بازار در امان باشند.

 به طور معمول هنگامی که در طی نوسانات بازار قیمت کوین‌های ارزهای دیگر سقوط می‌کند معامله‌گران به تتر پناه می‌برند تا ارزش دارایی خود را حفظ کنند و هنگامی که قیمت ارزهای دیگر در حال افزایش بود معامله گران با فروش تتر‌های خود به خرید ارزهای دیگر می‌پردازند تا بتوانند از این معامله‌ی خود سودهای خوبی کسب کنند.

توجه: معرفی ارز دیجیتال تتر 

قیمت ارز تتر

لازم به ذکر است که قیمت رمزارزها لحظه‌ای هستند به همین دلیل قیمتی که در این مقاله به شما گفته می‌شود مختص به این روز است. برای اطلاع از قیمت لحظه ای تتر کلیک کنید.

[caption id="attachment_2554" align="alignnone" width="819"]قیمت ارز دیجیتال تتر قیمت ارز دیجیتال تتر[/caption]

دلیل افزایش قیمت ارز تتر در صرافی های ایرانی چیست؟

با نزولی شدن بازار ارز دیجیتال و سقوط قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، تتر در صرافی‌های ایرانی با افزایش زیاد قیمت مواجه شد، در این زمان قیمت تتر از قیمت دلار فیزیکی هم بسیار بالاتر رفت و عده‌ای‌ تصور کردند که ممکن است صرافی‌ها در قیمت تتر دستکاری هایی را انجام داده باشند؛ اما اصل ماجرا چه بود؟

در صرافی‌ها که همان بازارهای معاملاتی هستند نرخ ارزهای دیجیتال را کاربرانی که معاملات دیجیتالی را انجام می‌دهند مشخص می‌کنند؛ هنگامی که بازار ارزهای دیجیتال نزولی شده و قیمت بسیاری از ارزها سقوط کردند تقاضا برای خرید تتر زیاد شد بنابراین قیمت آن هم افزایش پیدا کرد.

 پس دلیل رشد بالای قیمت تتر در صرافی‌های ایرانی وجود تقاضای بالا برای ارز تتر بود؛ نتیجه‌ی حاصله از این مطالب این است که هنگامی که تقاضا بیشتر از عرضه باشد قیمت محصول بالاتر می‌رود.

توجه: راهنمای خرید ارز دیجیتال تتر 

این مقاله کپی شده از وبلاگ تترسیل است. 

 

راهنمای کامل جهت ثبت نام حساب کاربری ارز دیجیتال

۸ بازديد

راهنمای کامل جهت ثبت نام حساب کاربری ارز دیجیتال

شما برای خرید ارزهای دیجیتال راه های مختلفی پیش روی دارید، اما شاید به دلیل موقعیت جغرافیایی خود و قوانین حاکم نتوانید به راحتی از این روش ها استفاده کنید.

یکی از امن ترین و معتبرترین راه های خرید آن ها ثبت نام حساب ارزدیجیتال است. یعنی اگر شما صرافی های آنلاین را برای خرید و فروش انتخاب کنید، قبل از هرچیز باید درون صرافی ثبت نام کنید.

در این مقاله می خواهیم به طور مفصل پیرامون این مساله صحبت کنیم، پس اگر شما هم قصد خرید و فروش آن ها را دارید تا پایان این مقاله با یوریپتو همراه باشید.


توجه: آیا نحوه خرید ارز دیجیتال را بلدید؟بر روی این لینک کلیک کنید.


ثبت نام حساب ارز دیجیتال

شما اگر صرافی های آنلاین را برای انجام معاملات خود انتخاب کرده اید، قبل از هر گونه اقدامی باید صرافی های مختلفی که وجود دارند را مورد ارزیابی قرار بدهید، سپس صرافی را برای معاملات خود انتخاب کنید که از یکسری فاکتورهای مهم مانند امنیت، اعتبار، شهرت و... برخوردار باشد.

در حال حاضر با توجه به محبوبیت ارزهای دیجیتال، در سراسر جهان من جمله کش.ر ایران صرافی های متعددی وجود دارد که به کاربران خدمات ارائه می دهند.

نمی توان یک صرافی آنلاین را معرفی کرد و گفت همه ی کاربران باید از طریق این صرافی ارز دیجیتال خرید و فروش کنند، درست که در حال حاضر صرافی های متعددی هستند که از شهرت بسیار زیادی برخوردارند و توانسته اند توجه کاربران و سرمایه گذاران زیادی را هم به سمت خود جلب کنند، اما این دلیل بر این نمی شود که این صرافی ها برای همه ی کاربران مناسب هستند، زیرا هر کابر شرایط و هم چنین خواسته و انتظارات متفاوتی دارد که همین مساله می تواند باعث شود صرافی متفاوتی برای آن ها گزینه ی بهتری باشد.

در هر صورت وقتی یک صرافی را برای معاملات خود انتخاب کردید، برای این که بتوانید فعالیت خود را شروع کنید لازم است که درون صرافی ثبت نام کنید.

ثبت نام کردن کار پیچیده و سختی نیست اما شما برای این که ثبت نام حساب ارزدیجیتال خود را کامل کنید، لازم است که احراز هویت انجام دهید؛ البته برخی از صرافی های خارجی وجود دارند که به شما بدون احراز هویت هم خدمات ارائه می دهند اما اگر شما مقیم ایران هستید و صرافی های ایرانی را برای معاملات خود انتخاب کرده اید، باید بدانید که صرافی های ایرانی بدون احراز هویت به شما امکان معامله ی ارزهای دیجیتال را نمی دهند.

البته برخی از این صرافی های خارجی که بدون احراز هویت به کاربران خدمات ارائه می دهند هم ممکن است یک حداکثر خرید و فروشی را برای این دسته از کاربران در نظر بگیرند.

در هنگام ثبت نام حساب ارزدیجیتال به این موارد دقت کنید:

برای این که بتوانید نهایت امنیت را برای دارایی ها و اطلاعات خود تامین کنید، بهتر است به موارد زیر توجه کنید.

  • مهم ترین فاکتوری که همیشه در انتخاب صرافی در نظر بگیرید مساله ی امنیت و اعتبار آن است، اگر شما صرافی را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتالتان انتخاب کنید که از درجه ی امنیتی بالایی برخوردار نباشد، ممکن است نه تنها سودی کسب نکنید، بلکه بخشی و یا کل سرمایه ی خود را از دست بدهید. همیشه به خاطر داشته باشید که سایر فاکتورها نباید باعث شوند که مساله ی امنیت را نادیده بگیرید.
  • شهرت یک صرافی و میزان محبوبیت آن می تواند به شما در انتخاب کمک بسزایی بکند، وقتی یک صرافی از شهرت بالایی برخوردار باشد می تواند به این معنا باشد که توانسته رضایت کاربران و سرمایه گذاران زیادی را جلب کند.
  • میزان کارمزد یکی دیگر از گزینه هایی است که برای کاربران زیادی حائز اهمیت است. شما اگر بتوانید صرافی را پیدا کنید که از نرخ کارمزد مناسبی برخوردار باشد می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

اما متاسفانه افراد سودجوی بسیاری هستند که با انتشار اخبار دروغین در خصوص پایین بودن نرخ کارمزد، قصد کلاهبرداری دارند.

  • این که صرافی تا چه میزان از کاربرانش پشتیبانی می کند نیز مهم است، بسیاری از کاربران تمایل دارند تا در طول مسیر سرمایه گذاری بتوانند از پشتیبانی صرافی بهره ببرند تا بتوانند با خیال آسوده و اطمینان خاطر بیشتر ترید کنند.

علاوه بر این موارد شما باید خواسته ها و نیازهای خودتان را مد نظر داشته باشید، اگر شما با صرافی و محیط ترید کردن راحت نباشید مسلما نمی توانید سرمایه گذاری موفقی را هم تجربه کنید.

ثبت نام حساب ارز دیجیتال

ثبت نام حساب ارزدیجیتال در ایران

شما اگر مقیم کشور ایران هستید، صرافی های ایرانی بهترین گزینه ی پیش روی شما هستند، ثبت نام کردن در سایت های معتبر تنها چند دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت و بعد از آن می توانید ارز دیجیتال دلخواهتان را معامله کنید.

شما با ثبت نام حساب ارزدیجیتال در صرافی های ایرانی می توانید با استفاده از ریال ارزهای دیجیتال دلخواهتان را خریداری کنید.

قیمت خرید ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال مختلف، قیمت های مختلفی دارند و قیمت هر یک هم لحظه به لحظه در حال تغییر و نوسان است از این رو نمی توان قیمت ثابت و مشخصی را برای آن ها عنوان کرد. در واقع همین ثابت نبودن قیمت هاست که باعث می شود برخی از افراد سود کسب کنند و برخی دیگر ضرر کنند.

به دلیل همین عدم ثبات قیمت ارزهاست که نمی توان در خصوص آینده ی آن ها پیشبینی دقیقی ارائه داد، اما به هر حال بیشتر کاربران و کارشناسان نسبت به آینده ارزهای دیجیتال خوش بین هستند.


توجه: آیا می دانید کاربرد ارز دیجیتال چیست؟


بعد از ثبت نام حساب ارزدیجیتال چه کاری انجام دهیم؟

شما بعد از این که موفق شدید فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنید، می توانید به راحتی ارز دیجیتال دلخواهتان را بخرید و یا بفروشید.

اگر تجربه ی چندانی در حوزه ی کریپتوکارنسی ندارید و برای اولین بار است که می خواهید درون یک صرافی فعالیت کنید، بهتر است صرافی را برای انجام این کار انتخاب کنید که از محیط کاربری ساده و آسانی برخوردار باشد.

شما بعد از این که ارز دیجیتالتان را خریداری کردید، می توانید داراییتان را درون همان وبسایت صرافی مورد نظر نگهداری کنید اما به علت خطرات احتمالی چون از دست رفتن پول و سرمایتان به علت حمله ی هکرها و ... بهتر است بعد از خرید آن ها را به یک کیف پول دیجیتالی معتبر که از ارز دیجیتال شما پشتیبانی می کند انتقال دهید.

ارزهای دیجیتال مشهور

در حال حاضر بیش از 2.200 ارز دیجیتال در بازار وجود دارد که اغلب آن ها چندان مشهور و محبوب نیستند. در طول تاریخ 10 ساله ارزهای دیجیتال، برخی از این پروژه ها از همان ابتدای ظهورشان به بازار کریپتوکارنسی جایگاه خودشان را در رده های بالا جدول ارزشمندترین ها حفظ کرده اند.

در ادامه شما را با برخی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار کریپتوکارنسی آشنا خواهیم کرد:

  • بیت کوین

بیت کوین مشهورترین و قدیمی ترین ارز دیجیتال موجود در بازار است که همیشه از همان ابتدای ظهورش تا به امروز مورد توجه بوده است.

  • اتریوم

این ارز دیجیتال این پلتفرم اتر نام دارد و از اتریوم برای ساخت توکن می توان استفاده کرد، ایده ی این پروژه در سال 2013 میلادی توسط ویتالیک بوترین داده شد و عرضه اولیه آن در سال 2014 شکل گرفت.

  • لایت کوین

لایت کوین با نام نقره دیجیتال در بازار شناخته می شود، این آلت کوین با اعمال تغییراتی بر روی کدهای رمزارز بیت کوین ساخته شده است.

  • ریپل

کوین ریپل اکس آر پی نام دارد که خرید و فروش این ارز دیجیتال این روزها بسیار بحث برانگیز شده است.

  • بیت کوین کش

بیت کوین کش هم یکی از فورک های معروف بیت کوین است  که در حال حاضر طرفداران  و سرمایه گذاران زیادی دارد.

کدام ارز دیجیتال را معامله کنیم؟

علاوه بر 5 ارز دیجیتال معرفی شده در متن بالا، ارزهای دیجیتال مشهور و محبوب دیگری چون تتر، ترون، پولکادات و دوج کوین و ... وجود دارند که شما با مطالعه ی ویژگی های هر یک و هم چنین بررسی وضعیت آن ها می توانید یکی از آن ها را برای خرید و فروش انتخاب کنید.

اگر هر یک از ارزهای دیجیتال موجود در بازار کریپتوکارنسی را بتوانید در زمان مناسب خرید و فروش کنید، می توانید سود خوبی بدست بیاورید.

آیا خرید و فروش ارز دیجیتال محدودیت دارد؟

شما می توانید به طور همزمان با ثبت نام حساب ارزدیجیتال در یک صرافی، بر روی چندین ارز دیجیتالمختلف سرمایه گذاری کنید، البته به شرطی که صرافی شما از ارزهای دیجیتالی که مد نظر دارید، پشتیبانی کند.

شما می توانید به جای اختصاص دادن تمام سرمایه ی خود برای خرید یک ارز دیجیتال مانند بیت کوین، سرمایه ی خود را به چند ارز مختلف اختصاص دهید.

برخی از کاربران این سوال در ذهنشان وجود دارد، که آیا در طول روز می توان به مقادیر دلخواه ارز دیجیتال خرید و فروش کرد یا خیر؟

اغلب صرافی ها به شما این امکان را می دهند که بتوانید به راحتی ارز خرید و فروش کنید، اما برخی از صرافی های آنلاین خارجی که بدون احراز هویت به کاربرانشان خدمات ارائه می دهند، یکسری محدودیت هایی هم برای این کاربران در نظر می گیرند. مثلا ممکن است اجازه ندهند شما بیش از یک مقداری را معامله کنید.

آیا معاملات ارزهای دیجیتال سودده است؟

سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال و یا هر بازار مالی دیگری می تواند هم سودده باشد و هم می تواند ضرر و زیان مالی به همراه داشته باشد، این مساله به تجربه ی شما و هم چنین میزان مدیریت ریسک شما بستگی دارد.

اگر شما بتوانید ریسک هایی که در این مسیر وجود دارد را به فرصتی برای کسب سود تبدیل کنید، می توانید سود خوبی در این مسیر کسب کنید و موفق باشید. البته در حال حاضر افرادی هم هستند که با سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال نه تنها سودی کسب نکرده اند بلکه متحمل ضرر و زیان مالی هم شده اند.

ثبت نام حساب ارز دیجیتال

ریسک های خرید و فروش ارزهای دیجیتال

این که شما چه مسیری را برای معاملات خود انتخاب کنید می تواند بر روی میزان ریسک تاثیر داشته باشد.

کم ریسک ترین مسیری که برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال وجود دارد، صرافی های آنلاین هستند. اما به هر حال اگر شما اکسچنج نامناسبی را برای انجام این کار انتخاب کنید، ممکن است پول و سرمایه ی شما در معرض خطر قرار بگیرد.

صرافی ها تنها راه پیش روی شما نیستند، بلکه روش های متعددی برای این کار وجود دارد که کاربران مختلف بر حسب شرایطشان ممکن است مسیری متفاوت را انتخاب کنند، یکی دیگر از راه های متداول معاملات ارزها، خرید و فروش مستقیم آن هاست، از آن جایی که ممکن است شما از این طریق با افرادی وارد معامله شوید که هیچ شناخت و اعتمادی به آن ها ندارید، ریسک زیادی شما را تهدید می کند.


توجه: معرفی کارگزاری ارز دیجیتال  


جمع بندی

صرافی های آنلاین ارز دیجیتال یک بستر مجازی است که درون آن افراد می توانند ارزهای دیجیتال خود را در ازای پول یا ارزهای دیجیتال دیگر معامله کنند، صرافی ها یا خودشان طرف معامله با کاربران هستند و از اختلاف بین قیمت خرید و فروش سود کسب می کنند و یا این که به عنوان یک واسط بین معامله گران ایفای نقش می کنند و تنها کارمزد معاملات را می گیرند.

صرافی های ارز دیجیتال بر اساس خدمات و نوع عملیات ها گونه های مختلفی دارند که در دیگر مقالات موجود در همین وبسایت به آن ها شاره کردیم.

برای ما معامله گران ایرانی با توجه به تحریم ها بهترین گزینه صرافی های ایرانی هستند، در سایت های صرافی ایرانی می توان ریال را به ارزهای دیجیتال مختلف تبدیل کرد. اگر قصد معامله حرفه ای ارزهای دیجیتال را دارید می توانید با در نظر گرفتن  ریسک تحریم ها، ارز خریداری شده را ه یک صرافی خارجی مانند بایننس منتقل کنید و در آن جا معاملات مورد نظر خود را انجام دهید.

برای مطالعه متن اصلی کلیک کنید.

 

حداقل مقدار اتریومی که می توان از صرافی های آنلاین خریداری کرد چقدر است؟

۸ بازديد

ما در این مقاله قصد داریم درباره ی صرافی آنلاین ارز دیجیتال برای خرید و فروش ارز اتریوم صحبت کنیم تا شما با صرافی های آنلاین ارز دیجیتال آشنا شوید و  به راحتی معاملات اتریوم خود را انجام دهید.  لطفا تا آخر این مقاله با ما باشید و اگر سوالی دارید از طریق بخش دیدگاه وبسایت ارسال کنید، کارشناسان پاسخگوی شما هستند.

از آن­جایی که بهترین و امن ترین راه برای خرید و فروش اتریوم صرافی­ های آنلاین هستند، در این مقاله هم می خواهیم بر روی این موضوع تمرکز کنیم. بسیاری از افراد تصور می کنند صرفا این که یک صرافی آنلاین را پیدا کنند که از ارز دیجیتال اتریوم پشتیبانی کند کافیست اما لازم است بدانید این که چه صرافی را برای خرید و فروش اتریوم و یا سایر ارزهای دیجیتال انتخاب کنید می تواند در سرنوشت سرمایه گذاری شما به صورت کاملا مستقیم اثر بگذارد.

 صرافی که برای شروع معاملات خود انتخاب می کنید، به قدری حائز اهمیت است که حتی می تواند در میزان سودی که شما کسب می کنید هم اثر بگذارد با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا بتوانید یک سرمایه گذاری اصولی را شروع کنید.


توجه: معرفی ارز دیجیتال اتریوم 


وضعیت ارز دیجیتال اتریوم در صرافی های آنلاین

قبل از پرداختن به هر موضوع دیگر بهتر است وضعیت این ارز را بررسی کنیم یا به عبارتی بسنجیم که آیا اتریوم در این لحظه ارزش سرمایه گذاری دارد یا خیر و هم این که بررسی کنیم اگر در این لحظه بخواهیم بر روی این ارز سرمایه گذاری کنیم به چه میزان پول نیاز داریم.

همان طور که می دانید این قیمت و این وضعیت پایدار نیست و حتی در لحظاتی بعد این اعداد و ارقام تغییر خواهند کرد، به همین خاطر نمی توان در خصوص آینده ی این آلت کوین چندان پیش بینی دقیقی ارائه داد ، زیرا کوچک ترن اتفاق ممکن است روند قیمتی این ارز را به طور کل تغییر دهد.

برای مطالعه متن کامل "صرافی آنلاین ارز دیجیتال برای خرید و فروش ارز اتریوم" کلیک کنید.

اولین کار برای شروع معاملات در صرافی های آنلاین، این است که بتوانید یک اکسچنج مناسب و معتبر را برای خود انتخاب کنید.

متداول ترین روشی که کاربران پیش می گیرند معمولا این است که در اینترنت کلمه ی خرید اتریوم و یا هر ارز دیجیتال دیگری که قصد خرید آن را دارند جستجو می کنند و از بین نتایج به دست آمده یکی از وب سایت ها را برای شروع خرید و فروش خود انتخاب می کنند.

شاید این روش تا کنون توانسته باشد موفق عمل کرده باشد ، اما با رشد و توسعه یافتن بازار ارزهای دیجیتال افراد کلاهبردار و سودجو ر هم بیش تر وارد میدان شده اند و روش های جدیدی را برای سودجویی پیش می گیرند. ممکن است شما با این کار با وب سایت های جعلی مواجه شوید که برای دارایی و پول شما کمین کرده اند.

در ادامه در خصوص این مسئله به صورت دقیق تر صحبت خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید یک لیست کامل از صرافی های اتریوم تهیه کنید.


توجه: قیمت ارز دیجیتال اتریوم چقدر است؟


صرافی آنلاین ایرانی ارز دیجیتال برای خرید و فروش ارز اتریوم

این روزها در ایران خرید و فروش اتریوم گسترش یافته است و مهم ترین موضوع برای شروع سرمایه گذاری انتخاب یک مرجع و واسط معتبر برای انجام تبادلات است . سایت یوریپتو در خصوص اتریوم فعالیت گسترده ای دارد و امنیت دارایی های شما را تضمین می کند .

وب سایت یوریپتو یکی از صرافی های معتبر ایرانی است که از اتریوم و بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند که شما می توانید با عضویت در آن از تمام خدماتی که در اختیار کاربرانش می گذارد استفاده کنید .

همان طور که مطالعه کردید در ابتدای مقاله گفتیم این که چه صرافی را برای معاملات خود انتخاب می کنید میتواند به صورت مستقیم بر روی میزان سودی که کسب می کنید تاثیر گذار باشد یکی از دلایل این موضوع میزان کارمزد صرافی آنلاین ارز دیجیتال برای خرید و فروش ارز اتریوم است .

یعنی شما هر چه کارمزد کم تری را برای معاملات خود پرداخت کنید می توانید سود خالص تر و بیش تری را از معامله ی انجام شده دریافت کنید.

در این وبسایت می توانید با کم ترین کارمزد ممکن به خرید و فروش اتریوم بپردازید و سود بیش تری را از سرمایه گذاری خود به دست بیاورید.

اگر تمایل دارید ویژگی های دیگر صرافی های داخلی را هم بررسی کنید بهترین کار این است که از افرادی در وب سایت های دیگر مشغول ترید کردن هستند کمک بگیرید و از تجربه های آن ها استفاده کنید با این کار احتمال این که به دام افراد سودجو بیفتید کاهش پیدا می کند.

از آن جایی اکثر مخاطبین این وبسایت افرادی هستند که در کشور ایران سکونت دارند، بهترین گزینه برای شروع معاملات همین صرافی های ایرانی و یا داخلی هستند که شما بدون هیچ محدودیتی می توانید در آن ها به ترید کردن بپردازید.


توجه: بهترین صرافی ایرانی برای خرید اتریوم 


 

صرافی آنلاین خارجی ارز دیجیتال برای خرید و فروش ارز اتریوم

اگر ساکن کشور ایران هستید به شما خرید و فروش ارز اتریوم از صرافی های خارجی را توصیه نمی کنیم ؛ زیرا به علت تحریم هایی که وجود دارد اغلب وب سایت های خارجی از فعالیت شما جلوگیری می کنند و حتی اگر شما با میان­برها بتوانید در این اکسچنج ها به ترید کردن بپردازید و به نحوی آن ها متوجه موقعیت مکانی شما شوند امکان بلوکه شدن دارایی شما وجود دارد .

[caption id="attachment_4890" align="aligncenter" width="700"]صرافی آنلاین ارز دیجیتال برای خرید و فروش اتریوم  صرافی آنلاین ارز دیجیتال برای خرید و فروش اتریوم[/caption]

برخی از صرافی های آنلاین خارجی که از ارز دیجیتال اتریوم پشتیبانی می کنند عبارتند از :

  • صرافی Binance
  • صرافی Coinbase
  • صرافی Coinmama
  • صرافی GEMINI
  • صرافی BITTREX

ما 5 مورد از بهترین صرافی های آنلاین خارجی را برایتان بازگو کرده ایم ، شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره صرافی های آنلاین معتبر بخش وبلاگ مراجعه کنید و با بهترین صرافی ها آشنا شوید همچنین در صورت  تمایل می توانید به وب سایت کوین مارکت کپ مراجعه کنید تا لیستی کامل تر از اکسچنج های اتریوم را مشاهده کنید. 

بهترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال برای خرید و فروش ارز اتریوم

همه ی وب سایت هایی که تا به این جای مقاله به شما عزیزان معرفی کردیم تقریبا کار یکسانی را انجام می دهند اما نحوه ی پیاده سازی متفاوت است می توان اکسچنج ها را به 3 دسته ی کلی تقسیم بندی کرد :

دسته ی اول :

این صرافی ها به کاربران اجازه می دهند تا با ارزهای فیاتی چون دلار و یورو و پوند و ... به معامله بپردازند ؛ که جمینی هم یکی از این وب سایت هاست .

جمینی به کاربران اجازه می دهد بدون واسطه با یک دیگر معامله کنند.

دسته ی دوم :

این وب سایت ها به کاربران اجازه ی استفاده از کارت های اعتباری را می دهند که کوین بیس و کوین ماما هم در این دسته قرار می گیرند . کارمزد دریافتی این اکسچنج ها نسبت به دسته ی قبلی اندکی بیش تر است .

کوین بیس می تواند پیشنهادی عالی برای مبتدیان باشد، بالعکس کار کردن با کوین ماما برای مبتدیان ممکن است اندکی پیچیده باشد .

دسته ی سوم :

عملکرد این اکسچنج ها مشابه دسته ی اول است ، اما به کاربران فقط اجازه ی انجام معامله با ارزهای دیجیتال را می دهند بیترکس یکی از این اکسچنج هاست .

اگر برای اولین بار می خواهید ارز دیجیتال خریداری کنید بیترکس نمی تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد.

حالا شما با در نظر گرفتن این ویژگی ها و شرایط می توانید تصمیم بگیرید که بهترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال برای خرید و فروش ارز اتریوم برای شما کدام وب سایت است این موضوع تا حدودی سلیقه ایست ممکن است بهترین گزینه ای که شما انتخاب می کنید با بهترین گزینه ای که کاربر دیگری انتخاب می کند کاملا متفاوت باشد ؛ زیرا هر کاربر و سرمایه گذار شرایط و موقعیت متفاوتی دارد.


توجه: معرفی صرافی آنلاین معتبر 


 

رتبه بندی صرافی آنلاین ارز دیجیتال برای خریدو فروش ارز اتریوم

بر اساس فاکتورهای زیر می توان اکسچنج ها را رتبه بندی کرد :

  • آسانی برای مبتدیان
  • پشتیبانی از کاربران
  • کارمزد
  • روش های پرداخت
  • تعداد ارزهای ارائه شده

یعنی با در نظرگرفتن این فاکتورها می توان یک نمره ی نهایی به یک اکسچنج داد ، البته که سلیقه ی کاربران هم در این نمره دادن بی تاثیر نیست و شما در پایان باید پلتفرمی را برای خرید و فروش اتر انتخاب کنید که نمره ی بالاتری را دریافت کرده است ؛ یعنی این مورد می تواند بهترین گزینه ی ممکن برای شما باشد .

تفاوت قیمت اتریوم در صرافی ها

این مورد هم یکی دیگر از عواملی است که مرتبط به صرافییست که شما درون آن مشغول به فعالیت هستید و همان طور که در پاراگراف های پیشین به آن اشاره کردیم می تواند در میزان سودی که کسب می کنید اثر گذار باشد .

صرافی های مختلف اتریوم را با قیمت های متفاوتی برای خرید و فروش ارائه می دهند ، مسلما اگر شما اتریوم را با قیمت پایین تری از صرافی خریداری کنید زمانی که این ارز افزایش قیمت پیدا کند شما با فروش آن سود بیش تری را به دست خواهید آورد .

شما می توانید قیمت اتریوم  در این وب سایت ( یوریپتو ) را با قیمت این ارز در دیگر صرافی های آنلاین مطابقت دهید و سپس با آرامش خاطر در خصوص این که شما این ارز را می توانید از این صرافی ارزان تر خریداری کنید به معامله بپردازید .

خرید ارز دیجیتال اتریوم از صرافی ایرانی

اگر شما یک صرافی آنلاین ایرانی را برای خرید و فروش اتریوم انتخاب کرده اید که از محیط کاربری ساده و آسانی برخوردار است ؛ ثبت سفارش خرید معمولا در آن کار سخت و پیچیده ای نیست .

به عنوان مثال اگر قصد خرید Ethereum از یوریپتو را داشته باشید ؛  کافیست بعد از ثبت نام سفارش خرید خود را ثبت کنید یعنی به میزان دلخواه می توانید این ارز را خریداری کرده و آن را به کیف پول دیجیتالی خود انتقال دهید .

فروش ارز دیجیتال اتریوم به صرافی ایرانی

در یوریپتو همان طور که خرید اتریوم به سادگی امکان پذیر است می توانید سفارش فروش خود را هم به این وبسایت اعلام کنید . فرآیند پرداخت شما در کوتاه ترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت هم چنین شما برای دریافت مشاوره و راهنمایی می توانید با ما در ارتباط باشید .

[caption id="attachment_4891" align="aligncenter" width="700"]صرافی آنلاین ارز دیجیتال برای خرید و فروش اتریوم  صرافی آنلاین ارز دیجیتال برای خرید و فروش اتریوم[/caption]

بهترین زمان برای خرید ارز اتریوم از صرافی

بسیاری از افراد هستند که به خوبی با این ارز آشنایی دارند اما نمی دانند که چه زمانی بهتر است این ارز را بخرند و یا بفروشند . این سوال دقیقا به این مسئله وابسته است که شما اتریوم را به چه هدفی بخواهید خریداری کنید، اگر قصد سرمایه گذاری بلند مدت بر روی این ارز را دارید یکی از استراتژی های معاملاتی این است که هر بار که قیمت این ارز ریزش پیدا می کند مقداری از این ارز را خریداری کنید و یا به عبارتی آن را به سبد سرمایه گذاری خود اضافه کنید .

اما اگر به عنوان یک تریدر قصد خرید اتریوم را دارید استفاده کردن از تحلیل تکنیکال و ابزارهای مرتبط را به شما توصیه می کنیم.

حداقل مقدار اتریومی که می توان از صرافی های آنلاین خریداری کرد چقدر است؟

شما هیچ محدودیتی برای خرید این ارز ندارید ؛ یعنی شما می توانید به میزان دلخواه اتریوم خریداری کنید البته به شرطی که کارمزد انجام تراکنش در شبکه اتریوم را کنار بگذاریم ؛ یعنی این که شما باید به اندازه ی کارمزد شبکه ی اتریوم خرید کنید.

پس لزوما نباید یک واحد کامل از این ارز را خریداری کنید، یک اتر تا 18 رقم اعشار تقسیم پذیر است؛ این موضوع برای افراد کم تجربه و تازه وارد که تمایل ندارند سرمایه ی زیادی را وارد این عرصه کنند می تواند مفید باشد.

جمع بندی

خرید و فروش اتریوم هم دقیقا مانند دیگر فعالیت های متداول حوزه ارزهای دیجیتال نیازمند به دانش و اطلاعات کافی در این زمینه است . همیشه به خاطر داشته باشید فعالیت در حوزه کریپتوکارنسی بدون داشتن اطلاعات لازم، ممکن است باعث از دست رفتن سرمایه ی شما بشود . پس قبل از هر فعالیتی زمان کافی را به مطالعه و تحقیق اختصاص دهید.

در این مطلب به موضوع صرافی آنلاین ارز دیجیتال برای خرید و فروش ارز اتریوم و دیگر مسائل مرتبط با آن پرداختیم، فراموش نکنید نظرات و تجربیات خود درباره ی این موضوع را با ما در میان بگذارید.

منبع: این متن کپی شده از بلاگ یوریپتو است

خرید تتر بدون احراز هویت

۶ بازديد

تتر استیبل کوین محبوب میان کاربران ارزهای دیجیتال طرفداران زیادی دارد زیرا کاربران ایرنی با خرید این استیبل کوین آن را به ولت صرافی‌های بین‌المللی‌های مختلف می‌برند تا بتوانند به راحتی به ترید در این پلتفر‌م‌ها بپردازند. بهتر است برای خرید تتر از صرافی‌های داخلی اقدام کنید. همان‌طوری که می‌دانید صرافی‌های داخلی برای خرید و فروش تتر احرازهویت می‌کنند تا از هرنوع کلاه‌برداری جلوگیری کنند که ممکن است این پروسه برای بعضی افراد کلافه کننده باشد، پس سوالی که چگونه می‌تانیم خرید تتر بدون احراز هویت را انجام دهیم بوجود می‌آید؟ آیا این کار ممکن است؟‌ برای دریافت پاسخ‌های خود با ما همراه باشید.

احراز هویت چگونه انجام می شود؟

برای شروع به بررسی یک مسئله بپردازیم. در هر جای دنیا، اگر شخصی به حساب شما مبلغی پول واریز کند، درصورت که خدمات مورد نیاز خود را دریافت نکرد می‌تواند ازکمپانی یا شرکت شما شکایت کند! صرافی‌های در حال فعالیت نیز روزانه از کاربران جهت انجام خرید و فروش ارز دیجیتال، پول دریافت می‌کنند. پس کاربران نیز می‌توانند از صرافی‌ها شکایت کنند. از آن‌جایی که اکثر صرافی‌ها به صورت آنلاین کار می‌کنند و مجوز قانونی و رسمی ندارند ( یک صراف واقعی نیستند)‌، در قبال قانون محاکمه خواهند شد.

 تصور کنید یک کاربر با پول سرقتی یا فیشینگ اقدام به خرید رمز ارز کند و چون هویت شخص خریدار مشخص نیست، در نتیجه صراف محکوم به دزدی خواهد شد. بنابر دلایل ذکر شده، صرافی‌ها تصمیم به وضع قانونی در حوزه‌ی فعالیت خود نمودند به نام «‌احراز هویت» که بسیار کاربردی نیز بوده است.

درواقع در احراز هویت از کاربران خواسته می‌شود در صورت خرید، ابتدا احراز هویت شوند تا مشخص شود پولی که در قبال خرید ارز دیجیتال پرداخت می‌کنند، مشکلی نداشته باشد (پول دزدی، فیشینگ یا پول شویی نباشد). اگر هم دچار مشکل بود، صرافی می‌تواند با ارائه مدارک احراز هویت به دادگاه از اتهامات خود تبرئه گردد.

احراز هویت به سادگی با ارسال عکس و مدارک شناسایی ( تصویر کارت ملی و شناسنامه) امکان پذیر است. در بعضی از موارد و در مبالغ بالا نیاز است که ویدئویی کوتاه از خود برای مسئول احراز هویت بفرستید.

توجه: معرفی ارز دیجیتال تتر

احراز هویت کردن برای خرید تتر چه مزایایی دارد؟

روش KYC (Know Your Customer)هیچ گونه مزیتی برای کاربران ندارد. به این معنی که هر صرافی می‌تواند به راحتی کلاهبرداری کرده و سرمایه‌ی کاربران را بدزدد. پس اگر یک سایت احراز هویت می کند، صرفا برای نفع خود بوده تا در صورت بروز مشکل بتواند از خود دفاع نماید.

[caption id="attachment_2522" align="aligncenter" width="700"]خرید تتر بدون احراز هویت خرید تتر بدون احراز هویت[/caption]

آیا می توان بدون احراز هویت خرید تتر انجام داد؟

برخی از کاربران به هر دلیلی تمایل ندارند فرآیند احراز هویت را انجام دهند یا به عبارت دیگر تمایلی ندارند که هویت خودشان را فاش کنند، به همین خاطر به دنبال صرافی‌هایی هستند که بتوانند از آن‌ها بدون احراز هویت، تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری را خریداری کنند.

امروزه افراد زیادی با عرصه‌ی خرید و فروش رمز ارز آشنا هستند و اگر در جمعی بحث از سرمایه‌گذاری و کسب سود به میان بیاید، مبحث «کریپتوکارنسی» (CryptoCurrency) و خرید و فروش ارزهای دیجیتال به میان می‌آید، به همین خاطر در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام وغیره افراد زیادی هستند که مدعی می‌شوند ارز دیجیتال می‌فروشند.  می‌توانید از این طریق تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری را بدون نیاز به انجام فرایند احراز هویت خریداری کنید. اما این روش از خرید، ریسک زیادی را در پی دارد. زیرا ممکن است پول را از شما دریافت کرده و رسید جعلی به شما دهند یا بعد از دریافت پول شما را بلاک کنند.

از طرف دیگر برخی از صرافی‌ها یک حد مشخصی را برای انتقال بدون احراز هویت در نظر گرفته‌اند، به این صورت که تا مبلغ X ریال بدون انجام احراز هویت ارز دیجیتال را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. اما اگر مبلغ درخواستی کاربر بیش از حد معین باشد، باید احراز هویت صورت پذیرد.

حالت سوم در مورد فروش تتر است. اگر کاربر بخواهد به صرافی‌ها تتر بفروشد، نیازی به انجام فرآیند احراز هویت نخواهدبود. اگر بخواهیم به صورت ساده بیان کنیم، طرف معامله‌ای که پول دریافت می‌کند باید این نگرانی را در زمینه احراز هویت داشته باشد، نه طرفی که پول پرداخت می‌کند. پس فروشنده‌ی تتر یا هر ارز دیجیتال دیگر، نیازی به احراز هویت ندارند.

موضوع قابل تامل این است که نمی‌توان از صرافی‌های ایرانی یا صرافی‌های داخلی بدون احراز هویت تتر خریداری کنید، تمامی صرافی‌های ایرانی شما را ملزم به انجام احراز هویت می‌کنند، اما تعدادی از صرافی‌های خارجی هستند که به شما اجازه خرید تتر بدون احراز هویت را می‌دهند.

با مراجعه به وب سایت «کوین مارکت کپ» (CoinMarketCap) می‌توانید صرافی‌های زیادی را بیابید که از ارز دیجیتال تتر پشتیبانی می‌کنند، همچنین می‌توانید بررسی کنید که کدام یک به شما امکان خرید تتر بدون احراز هویت را می‌دهند.

فراموش نکنید که به علت تحریم‌ها ممکن است آی پی (IP) ایران در لیست تحریم این صرافی‌ها قرار داشته باشد و صرافی به طور کل از ورود شما به وبسایت خود جلوگیری کند یا این امکان هم وجود دارد که بعد از مدتی اکسچنج (Exchange) مربوط به پول و سرمایه‌ی شما را بلوکه کند. همچنین این صرافی هایی که به شما امکان خرید تتر بدون احراز هویت را می‌دهند به راحتی به شما اجازه نخواهند داد تا هر حجمی از این رمز ارز را معامله کنید، بلکه اغلب یک سقف معامله‌ای را برای این دسته از افراد در نظر می گیرند.

در هر صورت اگر حفاظت از اطلاعات شخصی شما مهم است، بهتر است این روش از خرید را انتخاب نکنید یا اگر تمایل داشتید که بدون هیچ واسطه ای و به صورت مستقیم، بدون احراز هویت تتر خریداری کنید، بهتر است صرفا با افرادی وارد معامله شوید که به آنها اعتماد داشته باشید. پس مشخصا خرید تتر یا هر رمز ارز دیگر، معایبی را به همراه دارد که در ادامه به این موضوع می‌پردازیم.

[caption id="attachment_2523" align="alignnone" width="700"]خرید تتر بدون احراز هویت خرید تتر بدون احراز هویت[/caption]

چرا افراد به دنبال خرید تتر بدون احراز هویت هستند؟

خرید و فروش رمز ارز در دنیا 24 ساعته است و هر لحظه می‌تواند یک فرصت معاملۀ خوب باشد. اما از نظر برخی کاربران فرآیند احراز هویت زمان بر است و این فرصت‌ها را از دست خواهند داد. از طرف دیگر، برای کاربران مختلف خوش‌آیند نیست که اطلاعات هویتی خود را در اختیار یک صرافی بگذارند که چندان مدیران آن را نمی‌شناسند.

معایب خرید تتر بدون احراز هویت چیست؟

از معایب خرید تتر بدون انجام احراز هویت میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

1.ممکن است فرایند خرید سخت‌تر و پیچیده‌تر از خرید با احراز هویت باشد.

2.ممکن است مجبور باشید با قیمت بالاتری خرید انجام دهید.

3.در اغلب صرافی‌ها برای خرید ارز دیجیتال بدون ارائه احراز هویت تنها می‌توانید مقدار کمی ارز دیجیتال خریداری کنید.

4.این خطر وجود دارد که تمایل به ناشناس ماندن شما سوءظن و عدم اطمینان را به خود جلب کند.

خرید تتر بدون احراز هویت در ایران به چه صورت است؟

خرید و فروش و معامله در بازارهای ارز دیجیتال ۲۴ ساعته است و از طرف دیگر پر بازده بودن این بازار معامله، افراد زیادی را به سمت خود کشیده است.

 خدمات خرید تتر بدون احراز هویت در ایران هم اکنون در صرافی رسمی به مشتریان ارائه می‌شود. در این صرافی، اطلاعات مورد نیاز از خریدار تتر، فقط یک آدرس ایمیل  برای ارسال txid جهت تایید تراکنش و ارسال اطلاعات پرداخت مورد نیاز است.

صرافی رسمی به عنوان یک نهاد مالی بین المللی از سال 1379 مشغول به فعالیت است. این صرافی خدمات متنوعی را برای مشتریان خود فراهم آورده است که یکی از خدمات ویژه فراهم کردن امکان خرید تتر بدون احراز هویت در ایران هستند.

اما این نکته در مورد نحوه‌ی خرید در این صرافی را در نظر داشته باشید که به دلیل امکان هک شدن وب سایت و از دست رفتن دارایی‌های مشتریان صرافی رسمی هیچگونه کیف پولی برای نگهداری ارائه نمی‌دهد و خرید و فروش تتر بدون احراز هویت را با ساده‌ترین حالت ممکن انجام می‌دهد.  همچنین از آن‌جایی که ماهیت ابداع ارز دیجیتال به راحتی و سرعت انتقال است، صرافی رسمی با احترام به این قانون خرید و فروش تتر را با کم‌ترین کاغذ بازی و بروکراسی اداری در عین حال قانونی جلو میبرد.

هر فرد برای خرید ارز تتر بدون احراز هویت حداکثر 300 تتر در روز می‌تواند خریداری کند؛ این آمار به نقل از وبسایت https://sarafirasmi.co.uk/  نوشته شده است.

 

توجه کنید برای خرید تتر بدون احراز هویت شما می توانید با ارز های دیجیتال دیگر خرید کنید؛ در واقع اگر شما قصد خرید تتر با ارز های دیجیتال دیگر را دارید می توانید بدون احراز هویت از توسان اکس خرید کنید. 

برای مطالعه کامل متن خرید تتر بدون احراز هویت کلیک کنید.

نتیجه گیری

هر کاربر بر اساس شرایط و هم چنین خواسته‌هایی که دارد شاید یک روش از خرید برای او مناسب‌تر باشد. شاید انجام دادن فرآیند احراز هویت برای بسیاری از کاربران مهم نباشد، اما در این میان عده‌ای از افراد هستند که به دلیلی به دنبال راهی هستند تا تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری را بدون احراز هویت خریداری کنند. در این مقاله سعی کردیم شما را با مزایای احراز هویت، نحوه ی خرید رمز ارز دیجیتال تتر بدون احراز هویت و معایب آشکار آن آشنا کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را در مسیر سرمایه‌گذاری‌های خود داشته باشید.‌

​این متن کپی شده از بلاگ تترسیل است.

معرفی کیف پول های معتبر برای نگهداری ارز های دیجیتال

۶ بازديد

بانک روسیه درخواست ممنوعیت معامله ارز های دیجیتال را داد و  32 درصد مردم از این موضوع حمایت کردند. باتوجه به بحث هایی که در مورد آینده ی رمز ارز ها وجود دارد؛ مرکز تحقیقات افکار عمومی روسیه بیانیه ی جدیدی را صادر کرد؛ که در این مقاله نگرش شهروندان روسی را نسبت به دارایی های رمزنگاری و استفاده آنها بررسی می کند.

در حالی که مقامات سعی بر این دارند تا قانونی در بازار مالی ارز های دیجیتال وضع کنند. بر توجه به نظر سنجی انجام شده؛ اکثریت روس ها یعنی 64 درصد مردم در مورد بیت کوین اطلاعات زیادی ندارند( اگر شما هم در مورد بیت کوین اطلاعات کمی دارید کلیک کنید)؛ همچنین 17 درصد اطلاعات کافی در این خصوص دارند که در مقایسه با سال 2017، 4% بیتر شده است.

مطالعه مطالب مرتبط : 

 

       قوانین نگهداری ارز های دیجیتال در ایران 

 

       خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت

همچنین 19% را افرادی تشکیل می دهند که هیچ اطلاعی راجب این دارایی ندارند. با توجه به گزارش انجمن اقتصاد دارایی دیجیتال، بیشتر از 17 میلیون کاربر روسی کیف دیجیتالب دارند. آناتولی آکساکوف، رئیس کمیته بازار مالی در ماه دسامبر اعلام کرد که شهروندان روسیه 5 تریلیون روبل (بیش از 67 میلیارد دلار) در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند. محبوبیت روزافزون ارزهای رمزنگاری شده، مسکو را مجبور کرده تا اقداماتی جهت وضع قوانین ایجاد کند.

بانک روسیه با استناد به تهدیدات رمز ارز ها برای ثبات مالی کشور و خطراتش برای شهروندان، ممنوعیت کلی طیفی از فعالیت‌های رمزنگاری را پیشنهاد کرده است. این ممنوعیت با مخالفت نهادهای دیگر مواجه شده است و گزارش شده است که دولت برنامه ایی برای ایجاد چارچوب هایی جامع برای بازار دارایی دیجیتال است.

منبع خبر : بلاگ توسان اکس

اولین مطالب آزمایشی من

۶ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۷ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.