احراز هویت چگونه انجام می شود؟

در این بلاگ قصد داریم بهترین متون آموزشیی، خبر ، علمی و پزشکی و... را باز نشر کنیم

احراز هویت چگونه انجام می شود؟

۸ بازديد

تتر استیبل کوین محبوب میان کاربران ارزهای دیجیتال طرفداران زیادی دارد زیرا کاربران ایرنی با خرید این استیبل کوین آن را به ولت صرافی‌های بین‌المللی‌های مختلف می‌برند تا بتوانند به راحتی به ترید در این پلتفر‌م‌ها بپردازند. بهتر است برای خرید تتر از صرافی‌های داخلی اقدام کنید. همان‌طوری که می‌دانید صرافی‌های داخلی برای خرید و فروش تتر احرازهویت می‌کنند تا از هرنوع کلاه‌برداری جلوگیری کنند که ممکن است این پروسه برای بعضی افراد کلافه کننده باشد، پس سوالی که چگونه می‌تانیم خرید تتر بدون احراز هویت را انجام دهیم بوجود می‌آید؟ آیا این کار ممکن است؟‌ برای دریافت پاسخ‌های خود با ما همراه باشید.

احراز هویت چگونه انجام می شود؟

برای شروع به بررسی یک مسئله بپردازیم. در هر جای دنیا، اگر شخصی به حساب شما مبلغی پول واریز کند، درصورت که خدمات مورد نیاز خود را دریافت نکرد می‌تواند ازکمپانی یا شرکت شما شکایت کند! صرافی‌های در حال فعالیت نیز روزانه از کاربران جهت انجام خرید و فروش ارز دیجیتال، پول دریافت می‌کنند. پس کاربران نیز می‌توانند از صرافی‌ها شکایت کنند. از آن‌جایی که اکثر صرافی‌ها به صورت آنلاین کار می‌کنند و مجوز قانونی و رسمی ندارند ( یک صراف واقعی نیستند)‌، در قبال قانون محاکمه خواهند شد.

 تصور کنید یک کاربر با پول سرقتی یا فیشینگ اقدام به خرید رمز ارز کند و چون هویت شخص خریدار مشخص نیست، در نتیجه صراف محکوم به دزدی خواهد شد. بنابر دلایل ذکر شده، صرافی‌ها تصمیم به وضع قانونی در حوزه‌ی فعالیت خود نمودند به نام �‌احراز هویت� که بسیار کاربردی نیز بوده است.

درواقع در احراز هویت از کاربران خواسته می‌شود در صورت خرید، ابتدا احراز هویت شوند تا مشخص شود پولی که در قبال خرید ارز دیجیتال پرداخت می‌کنند، مشکلی نداشته باشد (پول دزدی، فیشینگ یا پول شویی نباشد). اگر هم دچار مشکل بود، صرافی می‌تواند با ارائه مدارک احراز هویت به دادگاه از اتهامات خود تبرئه گردد.

احراز هویت به سادگی با ارسال عکس و مدارک شناسایی ( تصویر کارت ملی و شناسنامه) امکان پذیر است. در بعضی از موارد و در مبالغ بالا نیاز است که ویدئویی کوتاه از خود برای مسئول احراز هویت بفرستید.

توجه: معرفی ارز دیجیتال تتر

احراز هویت کردن برای خرید تتر چه مزایایی دارد؟

روش KYC (Know Your Customer)هیچ گونه مزیتی برای کاربران ندارد. به این معنی که هر صرافی می‌تواند به راحتی کلاهبرداری کرده و سرمایه‌ی کاربران را بدزدد. پس اگر یک سایت احراز هویت می کند، صرفا برای نفع خود بوده تا در صورت بروز مشکل بتواند از خود دفاع نماید.

برای خرید تتر و مزالعه کامل متن خرید تتر بدون احراز هویت به بلاگ تترسیل مراجعه کنید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.