راه های خرید بیت کوین

در این بلاگ قصد داریم بهترین متون آموزشیی، خبر ، علمی و پزشکی و... را باز نشر کنیم

راه های خرید بیت کوین

۹ بازديد

 در این مقاله می خواهیم درباره ی قیمت بیتکوین در صرافی های آنلاین مختلف و همچنین خرید بیت کوین با پایین ترین قیمت صحبت کنیم. پس اگر شما هم مشتاق به پی بردن به این مسائل هستید و می خواهید بیت کوین را ارزان تر خریداری کنید تا در زمان فروش سود بیشتری کسب نمایید؛ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات خوبی بدست آورید. 

  مطالعه مطالب مرتبط 

     معرفی ارز دیجیتال بیت کوین 

     آشنایی با روش های استخراج ارز دیجیتال بیت کوین

     خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت

 

 راه های خرید بیت کوین

برای خرید بیت کوین مثل دیگر ارز های دیجیتال روش های مختلفی وجود دارد، که هر کدام از روش ها درجه‌ی ریسک و خطر متفاوتی برخوردار می باشد ولی بهتر است فقط جنبه های منفی آن را در نظر نگیریم؛ زیرا به هر حال هر روشی مزایایی هم دارد که هر کاربر با توجه به شرایط و موقعیتی که دارد روشی را که برایش سودمندتر است انتخاب می کند.

برای خرید بیت کوین راه های مختلفی اعم از خرید از صرافی ها، خرید به صورت مستقیم و ... وجود دارد. هر کدام از روش‌های موجود به چند دسته ی مختلف تقسیم می شوند که در ادامه به توضیح هر یک می پردازیم. در واقع همین راه های مختلف خرید هستند که می توانند در قیمت بیتکوین خریداری شده تاثیرگذار باشند. در ادامه با این روش ها بیش تر آشنا می‌شویم.

[caption id="attachment_3292" align="alignnone" width="1000"]خرید بیت کوین با پایین ترین قیمت خرید بیت کوین با پایین ترین قیمت[/caption]

  • خرید بیت کوین از صرافی

یکی از معمول ترین و رایج ترین روش های خرید این رمزارزها خرید از صرافی های آنلاین معتبر می باشد. در ادامه ی این مطلب به بررسی روش های خرید ارز دیجیتال از صرافی معتبر  می پردازیم.

  • صرافی های داخلی

در داخل کشور ایران صرافی های آنلاین متعددی وجود دارند که فقط با صرف چند دقیقه وقت برای ثبت نام و احراز هویت در آن ها می توان به راحتی به خریدوفروش این رمز ارز پرداخت.

خوشبختانه از آن جایی که بیتکوین یک رمز ارز مهم و کاربردی می باشد اکثر صرافی های آنلاین از آن پشتیبانی می‌کنند؛ اما به هر حال قبل از عضویت در آن ها به این موضوع باید توجه کرد که حتما اکسچنج مورد نظر از آن پشتیبانی نماید.

  • صرافی های بین المللی

می توان از صرافی های بین المللی به عنوان اولین و معتبرترین و حتی در عین حال پر طرفدار ترین پلتفرم های موجود برای خرید ارزهای دیجیتال مخصوصا بیتکوین نام برد.

البته اغلب این اکسچنج ها به علت تحریم ها از فعالیت کاربران مقیم ایران و دیگر کشورهای تحت تحریم جلوگیری می‌کنند؛ اما اغلب آن ها به بیش تر کشورهای دنیا خدمات می دهند.

به عنوان مثال صرافی هایی چون بایننس(Binance) و کوین بیس(Coinbase) و ... هم از رمزارز بیتکوین پشتیبانی کرده و هم به اغلب نقاط در سراسر جهان خدمت رسانی می‌کنند اما کاربران مقیم کشورهای تحت تحریمی چون ایران بایستی با تغییر آی پی در این وب سایت ها فعالیت نمایند.

در ادامه به بررسی روش های خرید رمز ارز ها از صرافی بین المللی می پردازیم.

1. خرید بیت کوین از صرافی های بین المللی با احراز هویت

در این روش شما بایستی در وب سایت مورد نظر احراز هویت شده و سپس خرید و فروش انجام دهید که البته این کار همان طور که گفتیم برای کاربران مقیم ایران امکان پذیر نمی باشد. اما اگر شما جز کاربرانی هستید که محدودیت جغرافیایی برای فعالیت در این وب سایت ها را ندارید این کار ریسک کم تری برای شما در پی دارد.

2. خرید بیت کوین از صرافی های بین المللی بدون احراز هویت

این روش را دو دسته از کاربران بیشتر تمایل دارند به کار گیرند. دسته ی اول همان افرادی هستند که به علت تحریم ها نمی توانند در این وب سایت ها با احراز هویت به خرید و فروش بیتکوین و یا هر رمزارز دیگری بپردازند. دسته دیگر افراد سودجویی هستند که برای فرار مالیاتی و یا اقدام به پولشویی طرفدار استفاده از صرافی هایی هستند که احراز هویت در آن ها اجباری نمی‌باشد.

استفاده از این روش برای خرید بیتکوین نیز برخی اوقات محدودیت هایی را برای افراد به همراه دارد. به عنوان مثال صرافی بایننس یکی از صرافی هایی است که به کاربران اجازه ی فعالیت بدون احراز هویت را می دهد اما با این روش شما می توانید فقط روزانه 2 عدد بیتکوین از این صرافی خارج نمایید. لازم به ذکر است که استفاده از این روش برای خرید بیتکوین ریسک زیادی برای کاربران مقیم در ایران دارد(مانند بلاک شدن سرمایه و یا حذف شدن حساب کاربری) که چندان توصیه نمی شود.

[caption id="attachment_3293" align="alignnone" width="1000"]خرید بیت کوین با پایین ترین قیمت خرید بیت کوین با پایین ترین قیمت[/caption]

  • خرید بیت کوین به صورت مستقیم

یکی دیگر از روش های خرید بیتکوین خرید مستقیم آن است که از آن به عنوان خرید بیتکوین با پایین ترین قیمت هم نام برده می‌شود. این روش نیز به دو شاخه ی اصلی تقسیم می شود.

  • خرید بیت کوین از ماینرها

یعنی این رمزارز را به صورت مستقیم از افرادی که به استخراج این ارز می پردازند خریداری کنید که در این صورت نیاز به پرداخت هزینه ای به نام کارمزد نمی باشد از این رو می توان بیت کوین را با قیمت کم تری خریداری کرد.

  • خرید بیت کوین از افراد حقیقی

یکی از راه هایی که از ریسک و خطر زیادی هم برخوردار است خرید مستقیم بیتکوین از افرادی است که این رمزارز را به صورت مسقیم می فروشند که اغلب این دسته از افراد در شبکه های اجتماعی یا همان پیام رسان ها فعالیت دارند. اگر شما شخص فروشنده را نمی شناسید این کار می تواند ضررهای جبران ناپذیری برای شما داشته باشد.

در این روش هم چون کارمزد پرداخت نمی شود، هزینه های معامله کاهش پیدا می کند و شما می توانید بیتکوین را با قیمت مناسب تری خریداری کنید.

برای مطالعه کامل راجب خرید بیت کوین با قیمت مناسب و کارمزد کم کلیک کنید؛ این مقاله بخشی از محتوا سایت توسان اکس است 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.