انتقال NFT به شبکه جدید یا روشی برای فیشینگ

در این بلاگ قصد داریم بهترین متون آموزشیی، خبر ، علمی و پزشکی و... را باز نشر کنیم

انتقال NFT به شبکه جدید یا روشی برای فیشینگ

۸ بازديد

پی ارسال پست های تویتری، چند نفر از کاربران پلتفرم محبوب معاملات توکن های غیرمثلی ادعا دارند که انتقال دارایی ها به شبکه جدید یک راهی است برای فیشینگ که ممکن است توکن های NFT ارزشمند کاربران مورد هدف قرار بگیرد.
پلتفرم Opensea در حساب توییتری خود به طور رسمی اعلام کرد: «در حال بررسی شایعات مربوطه به شبکه جدید هستیم. به نظر می رسد یک حمله هکری از سوی افرادی باشد.» این پلتفرم در ادامه پست خود به کاربران توصیه کرد که تحت هیچ شرایطی از لینک های مشکوک و خارج از وبسایت رسمی استفاده نکنند. طبق امار سایت کوین دسک تا کنون ۳۲ نفر که به اشتباه فریب خورده بودند دارایی توکن های غیرمثلی خود را از دست داده اند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال کلیک کنید. 

مدیر عامل پلتفرم Opensea در توییتر خود اعلام کرده است که این شرکت از ایمیل هایی که اخیراً با هدف فیشینگ به مشتریان ارسال شده اند خبر نداشته است و احتمال میرود که حمله از یک سایت فیشینگ باشد. طبق به روز رسانی های جدید Opensea کاربران باید دارایی های خود را به شبکه جدید انتقال دهند و همچنین لیست های قدیمی توکن غیرمثلی که فعالیتی ندارند حذف می شوند.

مطالعه مطالب مرتبط : 

 

       قوانین نگهداری ارز های دیجیتال در ایران 

 

       خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت

شرکت PeckShield که در زمینه امینت بلاک چین ها فعالیت دارد اعلام کرد فیشینگ های اخیر از طریق یک قرارداد مخرب و با ارسال ایمیل انجام شده است.
طبق وبسایت رسمی Etherscan مهاجمان حدود 1.7 میلیون دلار ارزش ETH، و همچنین سه توکن غیرمثلی از میمون کسل را به سرقت رفته است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.