خرید ترون را بدون احراز هویت تجربه کنید.

در این بلاگ قصد داریم بهترین متون آموزشیی، خبر ، علمی و پزشکی و... را باز نشر کنیم

خرید ترون را بدون احراز هویت تجربه کنید.

۸ بازديد

فروش ترون بدون احراز هویت مخصوصاً در صرافی‌‌های آنلاین یکی از موضوعاتی است که در میان کاربران رمزارز‌‌ها وجود دارد. البته این موضوع در مورد بیت کوین و سایر رمزارز‌‌ها نیز صادق است. در ادامه ضمن بیان دلایل تمایل برخی کاربران نسبت به این نوع خرید و فروش، در مورد صرافی هایی که اجازه این کار را به شما می‌دهند به همراه خطراتی که این نوع معاملات دارند نیز صحبت کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

  مطالعه مطالب مرتبط 

      پیش بینی آینده ترون 

     خرید و فروش ارز دیجیتال ترون 

     راهنمای خرید ارز دیجیتال ترون 

 

دلایل تمایل به خرید و فروش ترون بدون احراز هویت

دلایل مختلفی باعث می‌‌شود که بعضی از کاربران به دنبال پیداکردن روش‌‌های مختلف دور زدن پروسه احراز هویت باشند. این دلایل می‌تواند همان دلایل مربوط به خرید بیت کوین بدون احراز هویت باشد. در ادامه برخی از این دلایل ذکر شده اند.

  • پولشویی

همان طور که همه می‌دانیم، امکان ردیابی تمام تراکنش‌‌های مالی در بازار های مرسوم مالی که تا کنون همگی در این بازارها فعالیت می‌کرده ایم وجود دارد اما این موضوع در بازار ارزهای دیجیتال تقریباً غیرممکن است. در نتیجه بازار رمزارز‌ها فرصت مناسبی برای پولشویی برای این افراد سود جو ایجاد کرده است. در واقع کلاهبرداران می‌‌توانند به‌ آسانی با پولشویی(money-laundering) و تبدیل پول‌‌های غیر قانونی و نا مشروع خود به ترون، خیلی راحت از معرکه فرار کنند. قطعا احراز هویت برای چنین افرادی به معنی محروم شدن آن ها از این موقعیت عالی است.

  • احساس ناخوشایند از ارائه عکس سلفی

یکی از مراحل احراز هویت در صرافی ها، ارسال عکس سلفی کابران برای آن صرافی است(پیشنهاد می‌کنیم مقاله مربوط به احراز هویت را مطالعه بفرمایید). برای برخی از افراد ارائه عکس سلفی با شرایط مورد نظر صرافی ‌‌ها، کاری ناخوشایند به حساب می‌آید. بنابراین چنین افرادی بدون داشتن سوء نیت و فقط به‌ خاطر سلیقه شخصی خود، به دنبال خرید و یا فروش رمزارز ترون بدون احراز هویت هستند.

  • فیشینگرها

اکثر ما با فیشینگ و نحوه کار فیشینگرها آشنا هستیم. این افراد با استفاده نادرست از حساب یک فرد، بدون اجازه از صاحب آن حساب، در واقع از آنها دزدی می‌‌کنند. بدیهی است که چنین فردی برای خرید و یا فروش رمزارز ترون، به دنبال راهی برای دور زدن احراز هویت است. چرا که اگر آن فرد احراز هویت شده بود، به آسانی شناسایی و دستگیر می‌شد. البته این موضوع می‌‌تواند با همدستی چند نفر نیز صورت بگیرد.

حال که با تعدادی از این دلایل آشنا شدیم، می‌خواهیم ببینیم اصلاً چنین چیزی ممکن است یا خیر؟

این متن بخشی از محتوا فروش ترون بدون احراز هویت از وبسایت توسان اکس است برای مطالعه کامل به وبلاگ توسان اکس کلیک کنید. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.